-

Skrivet 2012-08-31 Klockan 12:13:41

 
asdfghjkl så skönt att komma bort en liten stund 
jag och Cornelia hängde i skateparken i går och sedan tvärbestämde vi oss för att se bio så det gjode vi och studentrabatt fick vi också. 60spänn blev det. sen fick jag punka när jag skulle hem och då fick jag åka buss med typ 50st utbytesstudenter. i bussen kunde man typ höra 1290131olika språk och alla skrattade å skrek och där satt jag. och när jag satte på musik så kändes det precis som på bilden ovan.  sen så hoppade alla av på samma ställe och då var jag ensam i bussen. det var konstigt.
nu har jag hål, igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!