fet hål

Skrivet 2012-08-30 Klockan 13:35:57

Har hål till klockan två och det känns inte kul alls. WÄ. oj jag började skria det här inlägget 12.30 men aja nu har det gått en stund. jag vet inte vad jag ska skriva. jag har fått min skoldator och jag har lyckats göra en fet buckla på den. bra jobbat. MEN JAA. kan ju bara säga att jag saknar min gammdator. vill ha tillbaka mina spel. jag har inte ens tetris på den här datorn. äwäwäwäw. jag bara klagar å klagar för det är jag bra på  
joppp jopp har kommit på att jag har massa bilder från umeå på min andra kamera som jag inte ens tittat igenom så då kanske det kommer upp lite bilder i helgen. ok bra
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!