heart on fire

Skrivet 2012-08-06 Klockan 22:24:05

Idag har jag sett filmen lol för tredje gången och fortfarande är den så bra men underlig. 
Sen så har jag insett att jag inom snar framtid ska lämna tillbaka min dator. Det känns bra. Det finns mycket skit på den som jag inte vill ha kvar och dessutom är jag beroende.
Sommaren tar slut och det känns konstigt att tänka på skolan. Så konstigt. 
Igår lärde jag mig köra häst och vagn. Jag visste inte att det var så roligt.  
Det snurrar fortfarande och jag tänker väldigt mycket på livet. Jag vill skriva en bok eller måla en stor tavla med alla tankar och funderingar,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!