men vad är problemet

Skrivet 2012-08-26 Klockan 16:08:37

nä okej jo men låt mig va. Jag är less och förvirrad och ganska arg men ändå är det bra! Åker in till staden nu ikväll och taggar en toppen vecka. Jag får skoldatorn förhoppningsvis, jag tar med mig min longboard, världens bästa Emelia fyller 16!!, jag har massa bra pennor som jag ska ta med mig så jag kan rita, jag har lärt mig starta hemmabion så nu kan jag sitta där och se på Tv och jag har hur många kanaler som helst. Och jag har en granne som inte är så ful. Jag håller på tanka ner massa jätte super bra musik till telefonen, jag bor granne men ica maxi. och ja det var väl det.  
Nu vill jag bara rita rita rita och rita.  
 
oj men hej på dig 


Kommentarer
Postat av: lillemor

Skrivet 2012-08-26 Klockan 16:43:48
Hörde att du skulle börja på thorén av din mor, trivs hittills? Blev det commerce, om det nu ens heter så längre? ;p

Svar: Joda jag trivs toppen bra! :D Ja jag går commerce!
None None


URL: http://lilleemor.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!