Toppen alltså.

Skrivet 2012-08-27 Klockan 19:48:53

Har nyss slängt mig på sängen, jag håller på att rita lite roliga bilder men nu tar jag en paus och bloggar lite istället. Imorgon börjar jag 11.40 och det är ju toppen för mig. Åkte buss hem från skolan och det var en konstig känsla. Fick min lön från järnaffärn idag och jag har lite saker jag så gärna vill köpa men jag tror jag ska försöka spara. Haha lycka till Lovisa.
Kugges Will guide you home enformigt your Jones and i Will try to fix you. Hah gissa vilken låt. Älskar när mobilen rättar en fast nä. Regnet förstörde tvsignals grejset så nu kan jag inte se på tv och det är ju lite tråkigt. Jag svamlar som vanligt men äh vad gör det jag har super bra musik och choklad. Uhgfgajajksldldnnjsjs, jag kan inte fatta att jag tappade bort dig säg vart är du nånstans?
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva så nu säger jag hejdå.
Och vi sa fuck it solen sken osv.
Vet inte hur det ser ut på datorn när man bloggar från telefånen så ja. Om det ser knas ut så är det inte mitt fel
Lalalalala


Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!