wwwwwwwwäääää

Skrivet 2012-08-19 Klockan 15:49:00

Idag har jag flyttat in i mitt rum, och det är ganska nice, dubbelsäng, hemmabio och bastu.  
Har lärt mig vägen till skolan så nu är jag redo för imorgon men det känns ändå pirrigt och läskigt. 
Ehm ja. Annars så är det inte så mycket som händer, livet händer. Igår red jag maruschka, red barbacka ner till älven så hon fick plaska lite. Känns inte så roligt att jag bara kommer kunna rida henne på helgerna. 
wäwää, nu ska jag spela lite tvspel med min kusin (: 
oh just ja följ mig på instagram: lovisaerikssoon 
OK bra hejdå kära blogg.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Skrivet 2012-08-19 Klockan 18:16:52
vars ska du bo? :D

URL: http://kursivt.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!