bästa

Skrivet 2012-10-05 Klockan 13:52:24

 
 
Hade mys med Cornelia, vi gick på stan, åt pizzabuffe och sen var vi bara hos Cornelia och myste. 
Jag får däng av korre varje gång vi gör en gif men äh det är ju härligt.
Nu har jag lektion och sen ska jag hem till bjurholm!!!!!!! 
Jag vill se på harry potter och mysa ner mig i min säng med choklad å te.  
Är så toppen taggad på att få vara hemma i bjurholm, vara med min familj, vara i stallet, köra moped, mysa med fåren, få vara hemma på min födelsedag ochååååååh allt är bara så bra.
HAH det hände nyss en underlig grej måste ringa sanna dirr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!