dont look back in anger

Skrivet 2012-09-14 Klockan 21:37:05

YESsss, äntligen tid på spotify igen!!!!!!!! uh hur överlever jag egentligen när den tar slut.
Jag har en godispåse med BaRa center. livet alltså, jag ser på The lucky one och den är super bra. orkar ej göra något ikväll för att jag har haft huvudvärk hela dagen och jag skulle inte bli förvånad om jag blir förkyld. 
undrar varför man tänker så mycket och undrar så mycket. varför varför varför egentligen vet man ju inte vad som händer man är ju bara så liten i denna värld. och varför är saker så svårt ibland, jag önskar jag kunde läsa tankar. för ibland när man inte fattar något så skulle det vara perfekt att bara. vad tänker den nu egentligen och så får man veta det. MAN VET JU EGENTLIGEN INGENTING. nä nu tänker jag för mycket igen. varför blev det så här. varför har man tio fingrar och tio tår. varför finns jag. vad är det bästa som kommer hända i mitt liv. hur kommer mitt liv se ut när ja är gammal. finns det någon på denna jord som förstår mig? 
ja jag är konstig.jag kan inte göra så mycket åt det och jag är inte så här i verkligheten eller jo men bara i mitt huvud för ingen får veta egentligen.Det var bara en som kände mig. ibland önskar jag att jag man bara var fri och inte brydde sig så mycket om det där. fri som en fågel 
nu fick jag lust att se på rasmus på luffen. 
 
 
det här är sjukt. där stod jag och sanna. och det var underbart. 
kan knappt fatta det. så sjuk konstigt. men det bästa jag gjort i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!