hoppas att du en dag saknar mig

Skrivet 2012-09-17 Klockan 12:27:10

HEJ, just nu har jag personligförsäljning och det går ju som smort vettu. Har redan gjort klart uppgiften och lämnat in så nu har jag inget bättre för mig än att blogga. Denna lektion slutar om en halv timme så jag vet inte vad jag ska ta mig till. 
Har skolfoto idag och är lite tveksam på om jag ska vara med eller inte. Verkar som att halva klassen tänker skippa den så.  
Lyssnar på all american rejects och det var ju länge sen sist så det är ju toppen trevligt bra och super härligt. 
hejdå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!