I know it well

Skrivet 2012-09-28 Klockan 20:06:26

hejhopp, jag är sjuk och har feber, hosta och snorrinning. Har knappt vart i skolan i veckan. men
Har fixat praktikplats idag och det känns toppen!  
Kunde inte somna förns vid 4 tiden igår så nu ligger jag här som en himla slökorv och vill ba gå å lägga mig. Men nä jag orkar ej. Och är fruktansvärt less just nu på allt, vill inte vara i stan, vill inte vara på skolan. Men nu är jag i balfors och det är bra. Går 1vecka till sen slipper jag skolan i 5veckor. äre inte underbart eller och pluset i kanten är att jag inte behöver vara i stan på 5veckor utan kommer kunna vara hemma och vara i stallet på veckodagarna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!