my hero

Skrivet 2013-04-25 Klockan 19:44:54

 
hej jag ligger i sängen som vanligt, har haft en jätte konstig dag. Började med att jag vaknade ganska tidigt å eftersom typ alla i min klass hade svenska nationella så hade jag sovmorgon. Å sen skulle jag har branschkunskap. håltimme och sen engelska. Så där vid 11 tiden så går jag till skolan. Å får då veta att jag inte har branchkunskap å är ledig till klockan 2, så har gått till skolan i onödan ååå va jobbigt det kändes. Men iallafall sen vid klockan två så hade mitt ben börja klia så mycket att jag ville typ gråta å då gick jag inte på engelskan. mhm. 
Och imorgon är jag ledig sista lektionen eftersom jag ska till doktorn i bjurhom. 6gången det här året. orkar inteeee. 
 nu ska jag gå ut å gå för annars kommer jag att somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!