trött

Skrivet 2013-04-14 Klockan 12:20:40

Hej jag är trött. Åker nog tillbaka till stan ikväll, om jag inte ska till doktorn imorgon. å jag hoppas verkligen att jag ska dit för mitt ben är kaos å jag är väldigt less på det.  
I fredags var jag på lan hos john å det var skoj, igår åkte jag å john buss hem till bjurholm. Sen åt jag palt middag å sen vare volleyboll. Vilket inte gick bra alls eftersom jag inte sovit någonting å det var ba jobbigt å försöka spela seriöst när man typ knappt kan hålla uppe ögonen. 
iijihihihihihihihhhhhii egentligen ville jag skriva ett inlägg med stora bokstäver om hur glad jag är just nu. men det här får duga. ihihihiih hejdå. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!