OAHJDASFPOJSAF

Skrivet 2013-01-31 Klockan 11:17:00

 
Igår vaknade jag med världens huvudvärk så jag stannade hemma från skolan. Eftersom John fyllde år så bestämde jag mig för att göra ett födelsedagskort och sedan he det i hans brevlåda. Så då gjorde jag det. USCH vad jobbigt det var att gå, var dyng blöt när jag var hemma igen. mhmmmm. sen på kvällen så ville john att jag skulle komma på hans kalas. så då tog jag bussen till haga för jag orkade inte gå igen :@ fick ett paraply av en tant på bussen å det var ju snällt. 
Sen va ja på kalas hos lilljohn med hans klasskompisar å det var ju trevligt. 
HUHUHUHU hejdå. 
träning ikväll taggaaa nanting.
 OCH TÄNKTE BARA UNDRA DETTA VEM SJUTTON BÖRJAR SKOTTA SNÖ HALV ETT PÅ NATTEN=???!?! HAR INTE KUNNAT SOVA NÅGONTING. HADKJAAKSDJSAFKASFÖ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!