hallå

Skrivet 2014-06-27 Klockan 22:40:08

tjabba, jag lever. jobbar å jobbar å jobbar. Men det går bra denna vecka har jag fått jobba med mina favvosar, å ikväll jobbade jag med bästa frida å när vi jobbar äre mycke snack å lagom med verksta. Fick ont i magen idag för jag skrattade så mycket ojojoj. 
Imorgon så blire en heldag med sanna, först till örträsk på loppis å sen middag å sen bio i stan. VAA så kul. 
Hejdå 
hhar massa låtar jag vill dela med mig av men jag orkaa inte det just nu, ni kan ju lyssna lite på denna spotifylista iallafall


Kommentarer
Postat av: friiiiiidiiiiiiiiiis

Skrivet 2014-06-27 Klockan 22:51:37
du äger! <3

Svar: du äger mest<3!!!
None None


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!